Jak to u nás funguje?
V našem e-shopu nabízíme produkty, které máme skladem nebo na objednávku. Jelikož jsme také oficiálním distributorem nabízených značek, najdete u nás jejich nejširší nabídku.
Proč nakupovat právě u nás?
Nabízíme kompletní kolekce prodávaných značek a snažíme se o maximální servis a pohodlné nakupování našich zákazníků.
Při nakupování s námi nemusíte opustit pohodlí svého domova a můžete přitom vybírat ze široké nabídky a zajistit si dodání zboží na jakoukoli adresu v České republice a vybrané adresy do zahraničí. Pokud se bojíte, že vám zboží nebude sedět nebo si ho chcete před zaplacením prohlédnout, můžete tak učinit přes osobní odběr na prodejně nebo v našem velkoobchodě.
Jaké jsou možnosti platby?
Platit můžete kartou on-line nebo hotově při převzetí zásilky či osobním odběru na prodejně. Přijímáme platební karty Maestro, MasterCard a Visa.
Jaké jsou způsoby dopravy?
Zboží posíláme prostřednictvím těchto dopravců: GLS, PPL, Česká pošta a Uloženka.
Posíláte zboží také do zahraničí?
Ano, zasíláme do těchto zemí:
Slovensko, Německo, Rakousko, Polsko, Maďarsko, Slovinsko, Chorvatsko, Rumunsko, Belgie, Nizozemí, Lucembursko, Dánsko, Estónsko, Litva, Lotyšsko, Švýcarsko, Lichtenštejnsko, Irsko, Bulharsko, Velká Británie, Francie, Španělsko, Portugalsko, Finsko, Švédsko, Norsko.
Nedorazil mi e-mail potvrzující moji objednávku
Každou objednávku zpracováváme v pracovní dny mezi 8 a 16 hodinou. Systém automaticky odesílá informativní e-mail na uvedenou adresu ihned po vložení objednávky do systému. Pokud Vám žádný nedorazil, zkontrolujte si prosím nevyžádanou poštu ve vaší e-mailové schránce. Pokud ani tam zprávu nenajdete, napište nám na info@spinsport.cz nebo volejte +420 775 227 209.
Kde a kdy získám informaci o své objednávce?
Automatické e-maily dostanete hned po odeslání objednávky, kde vás informujeme, že vaše objednávka byla přijata do systému a bude brzy zpracována. Jamile vaši objednávku vyřídíme a předáme dopravci, obdržíte od nás e-mail s touto informací a následně také od dopravce, který vám sdělí, kdy vám bude zásilka doručena a kde můžete sledovat její cestu k vám.
Jak mám postupovat, když chci zboží vrátit?
Na vrácení zboží máte lhůtu 30 dní od obdržení zásilky. Pokud vám zboží nesedí nebo z jiného důvodu nevyhovuje a chcete ho vrátit, není problém, jen ho prosím zabalte do originálního obalu i s příslušnými visačkami. Do balíku nezapomeňte přiložit vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy, který najdete na stránce Vrácení / výměna.
Zboží chci vyměnit za jinou velikost
V případě, že vám zboží nesedí a chcete ho vyměnit za jinou velikost, zašlete nám ho prosím zpět v originálním obalu a s příslušnými visačkami. Do balíku vložte vyplněný příslušný formulář, který najdete zde. Jakmile zboží obdržíme, budeme vás kontaktovat přes e-mail a pošleme vám peníze zpět na účet.